Το δυνατό σημείο του ηλεκτρονικού σας καταστήματος πρέπει να είναι το ποιοτικό του περιεχόμενο. Ενας επισκέπτης που θα φτάσει στο κατάστημα σας, πρέπει να μπορεί να βρει όσο περισσότερες πληροφορίες είναι δυνατό για το προϊον που τον ενδιαφέρει με ελκυστικό και κατατοπιστικό τρόπο.
Η λεπτή ισορροπία που πρέπει να κρατηθεί είναι ανάμεσα στην πληροφόρηση και την υπερπληροφόρηση.
ΝΑΙ στην επεξηγηματική περιγραφή, ΟΧΙ στον βομβαρδισμό από λεπτομέρειες που μπορεί να τρομάξουν αντί να βοηθήσουν.
Χρησιμοποιήστε την επιλογή της εισαγωγής χαρακτηριστικών και αφήστε τον επισκέπτη να διαβάσει, να κατανοήσει και να κάνει την επιλογή του κάνοντάς τον "πελάτη" σας.
Δείτε ένα κατατοπιστικό video και δημιουργήστε τη λίστα χαρακτηριστικών που αρμόζουν στο αντικείμενό σας.
Πηγή dvs.gr